

Dietetyk z pasji
Dietetyk z pasji jest niczym innym jak świeżą marką dietetyczną Pani Michaliny Mróz. To duży zaszczyt, kiedy w ramach stworzenia strony się projektuje i kształtuje identyfikację wizualną marki. Dodatkowo dla Pani Michaliny zaprojektowaliśmy logo we współpracy z Darią Podlejską. Dana strona będzie dobrze i długo służyła jako źródło stałej informacji dla klientów marki. Jak również dawała możliwość pozyskania nowych klientów. Strona jest stworzona w taki sposób, który pozwala na osadzenie na niej sklepu internetowego, bloga, konta klienta. I umożliwia integracje z różnymi systemami marketingowo administracyjnymi. Przy cym nie wymaga zmian lub przeróbek samego wyglądu bądź motywu. To sprawia, że dalsze rozbudowywanie i polepszanie strony w przyszłości będzie szybsze i tańsze.



Sprawa dla dietetyka
Sprawa dla dietetyka to marka dietetyczna, której właścicielem jest dietetyk Aleksandra Miszkiewicz. Celem projektu było stworzenie jednego miejsca, w którym klienci mogliby zapoznać się z informacją o działalności, zamówić usługę online i skontaktować się z Panią Aleksandrą. A także rozszerzyć spektrum działań marketingowo-rozpoznawczych. Dla zrealizowania danego celu postanowiliśmy stworzyć stronę reprezentatywną ze sklepem, modułem blogowym i jedną formą kontaktu. Dodatkowo skonfigurowaliśmy newsletter, zintegrowaliśmy witrynę z Google Analytics. Teraz właścicielka strony może poszukiwać nowych klientów dzięki blogowi i newsletterowi. A przez sklep klienci Pani Aleksandry mogą wygodnie rezerwować usługi (właścicielka sklepu od razu dostaje potwierdzenie płatności i jest w stanie skontaktować się z klientem w ciągu 5 minut po zakupie). Klienci mogą również zakupić produkty wirtualne (e-booki).


Dojedzona
Dojedzona to marka dietetyczna Pani Larysy Hadasch. Celem projektu było rozszerzenie możliwości marketingowo rozpoznawczych i podkreślenie wizerunku marki. W tym celu stworzyliśmy reprezentatywną stronę internetową opierając się o styl i logo marki Pani Larysy. Strona posiada moduł blogowy, jedną formę kontaktową oraz automatyczne wyświetlanie wpisów we wskazanych miejscach i ich aktualizację. Jest zintegrowana z kontem na Instagramie Pani Larysy (użytkownik może zobaczyć posty na stronie). Dany projekt nie tylko świetnie dopełnia komunikację samej marki i utrzymuje jej spójność, ale również pomaga uporządkować pracę właścicielki, ponieważ każda osoba interesująca się danymi usługami od razu może się zapoznać z dostępną ofertą i metodami współpracy, a także szybko i łatwo skontaktować się z Panią dietetyczką. Taka lub podobna strona może być świetnym źródłem pozyskiwania nowych klientów (konwersji) bądź rozpoznawalności marki, przy odpowiednim ustawieniu kampanii Google Ads
(po kliknięciu w link projekt otworzy się w „figma”, ładowanie może zając około 10-15 sekund)

Sklep meblowy
Oto projekt graficzny sklepu meblowego w języku angielskim. Projekt był stworzony w ramach ćwiczeń UX/UI dla demonstracji możliwości technicznych/wizualnych i nie był wykorzystywany komercyjnie. Sklep jest w formacie Landing page (jednostronna witryna). Takie rozwiązania są odpowiednie do promocji produktu w social mediach i Google Ads. Również pasuje to do działalności, które szukają budżetowych rozwiązań na początku swojej sprzedaży online. Jednak w przypadku landing page nie można mieć dużego asortymentu produktów lub usług, jak i zaawansowanych funkcji specjalnych.