Sprawa dla dietetyka

Sprawa dla dietetyka to marka dietetyczna, której właścicielem jest dietetyk Aleksandra Miszkiewicz.

Celem projektu było stworzenie jednego miejsca, w którym klienci mogliby zapoznać się z informacją o działalności, zamówić usługę online i skontaktować się z Panią Aleksandrą. A także rozszerzyć spektrum działań marketingowo-rozpoznawczych.

Dla zrealizowania danego celu postanowiliśmy stworzyć stronę reprezentatywną ze sklepem, modułem blogowym i jedną formą kontaktu. Dodatkowo skonfigurowaliśmy newsletter, zintegrowaliśmy witrynę z Google Analytics.
Teraz właścicielka strony może poszukiwać nowych klientów dzięki blogowi i newsletterowi. A przez sklep klienci Pani Aleksandry mogą wygodnie rezerwować usługi (właścicielka sklepu od razu dostaje potwierdzenie płatności i jest w stanie skontaktować się z klientem w ciągu 5 minut po zakupie). Klienci mogą również zakupić produkty wirtualne (e-booki).

Dojedzona

Dojedzona to marka dietetyczna Pani Larysy Hadasch.

Celem projektu było rozszerzenie możliwości marketingowo rozpoznawczych i podkreślenie wizerunku marki.

W tym celu stworzyliśmy reprezentatywną stronę internetową opierając się o styl i logo marki Pani Larysy. Strona posiada moduł blogowy, jedną formę kontaktową oraz automatyczne wyświetlanie wpisów we wskazanych miejscach i ich aktualizację. Jest zintegrowana z kontem na Instagramie Pani Larysy (użytkownik może zobaczyć posty na stronie).

Dany projekt nie tylko świetnie dopełnia komunikację samej marki i utrzymuje jej spójność, ale również pomaga uporządkować pracę właścicielki, ponieważ każda osoba interesująca się danymi usługami od razu może się zapoznać z dostępną ofertą i metodami współpracy, a także szybko i łatwo skontaktować się z Panią dietetyczką.

Taka lub podobna strona może być świetnym źródłem pozyskiwania nowych klientów (konwersji) bądź rozpoznawalności marki, przy odpowiednim ustawieniu kampanii Google Ads

link

(po kliknięciu w link projekt otworzy się w „figma”, ładowanie może zając około 10-15 sekund)

Sklep meblowy

Oto projekt graficzny sklepu meblowego w języku angielskim.

Projekt był stworzony w ramach ćwiczeń UX/UI dla demonstracji możliwości technicznych/wizualnych i nie był wykorzystywany komercyjnie. Sklep jest w formacie Landing page (jednostronna witryna).

Takie rozwiązania są odpowiednie do promocji produktu w social mediach i Google Ads. Również pasuje to do działalności, które szukają budżetowych rozwiązań na początku swojej sprzedaży online. Jednak w przypadku landing page nie można mieć dużego asortymentu produktów lub usług, jak i zaawansowanych funkcji specjalnych.

Masz pomysł? Zrealizuj go!

Skontaktuj się z nami i stwórzmy wspólnie wspaniały projekt!

Przewiń na górę