Czaro dieta

Odświeżyliśmy wygląd strony, zrobiliśmy "lekki" rebranding. Ale to nie wszystko!

Sklep internetowy został dostosowany do nowoczesnych wymogów dyrektywy Omnibus (2019/2161) Unii Europejskiej.

Posiada Integracje z systemem fakturowym klientki (każde zamówienie jest automatycznie księgowane).

Sprawa dla Dietetyka

Odświeżyliśmy wygląd strony, zrobiliśmy "lekki" rebranding. Ale to nie wszystko!

Sklep internetowy został dostosowany do nowoczesnych wymogów dyrektywy Omnibus (2019/2161) Unii Europejskiej.

Ma włąstny panel klienta z platformą e-learningową.

Kalendarz rezerwacji zintegrowany ze sklepem woocommerce.

Posiada Integracje z systemem fakturowym klientki (każde zamówienie jest automatycznie księgowane).

Jemy z głową

Sklep internetowy jemy z głową powstał na początku dlatego, że dietetyczka potrzebowała zautomatyzować swoją działalność.

Nie musi już czekać na przelew od klienta i weryfikować płatności. Wywiady i inne niezbędne dokumenty klient dostaje automatycznie po zakupie.

Dietetyk z pasji

Dietetyk z pasji jest niczym innym jak świeżą marką dietetyczną Pani Michaliny Mróz.

To duży zaszczyt, kiedy w ramach stworzenia strony się projektuje i kształtuje identyfikację wizualną marki. Dodatkowo dla Pani Michaliny zaprojektowaliśmy logo we współpracy z Darią Podlejską.

Dana strona będzie dobrze i długo służyła jako źródło stałej informacji dla klientów marki. Jak również dawała możliwość pozyskania nowych klientów.

Strona jest stworzona w taki sposób, który pozwala na osadzenie na niej sklepu internetowego, bloga, konta klienta. I umożliwia integracje z różnymi systemami marketingowo administracyjnymi. Przy cym nie wymaga zmian lub przeróbek samego wyglądu bądź motywu.
To sprawia, że dalsze rozbudowywanie i polepszanie strony w przyszłości będzie szybsze i tańsze.

Nutri-Aid

Nutri-aid to strona wizerunkowa dostosowana pod wyszukiwarki, posiadająca blog, system rezerwacji online bezpośrednio na stronie.

Najciekawsze jest to, że strona ta jest wielojęzyczna. Natomiast nie dzieje się to za pomocą wbudowanego tłumacza google który po kliknięciu na znaczek tłumaczy treść. Językiem domyślnym jest Polski, natomiast nie na każdej stronie można zmienić język na angielski, ponieważ wersja angielska jest mniejsza, a treść jest dostosowana indywidualnie.
Po kliknięciu na flagę przenosi cię jakby na nową stronę która ma ustawione teksty, menu, podstrony indywidualnie dla konkretnego języku.

Dzięki temu właścicielka witryny może pozyskiwać klientów anglojęzycznych za pomocą też wielojęzycznego bloga. A prosty system rezerwacji automatyzuje pracę.

Ośrodek "Wodnik"

Oto nowa strona internetowa ośrodka Wodnik w Turawie przy jeziorze Turawskim.

Właściciele potrzebowali nowej strony z dobrym systemem CMS (system do zarządzania treścią na stronie) i przy okazji bezpiecznego połączenia https z którym mieli problem przy użyciu starego systemu. Celem było stworzenie prostego wygodnego interfejsu który ogarnie każdy potencjalny gość tego ośrodka. Będzie mógł zapoznać się z ofertą, sprawdzić zdjęcia, skontaktować się, wyznaczyć trasę za pomocą jednego kliknięcia.

Wszystko jest proste i czytelne, a stylistyka i efekty wizualne maksymalnie oddają atmosferę tego miejsca.
Jak widać cel został spełniony 🙂

Z Innej Bańki

Z Innej Bańki to nowoczesna strona internetowa Pani zajmującej się animacją dla dzieci.

Oprócz oryginalnego wyglądu strona ma integrację z social media, newsletterem. Ma wpełni skonfigurowanego bloga co pozwala na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach.

Bardzo ważnym atutem tej strony jest to, że posiada ona kilka skonfigurowanych między sobą kalendarzy. Dzięki którym klienci mogą w szybki i wygodny sposób umówić termin bezpośrednio na stronie w zakładce "oferta".

Jemy z głową - kurs Zdrowe Jelita

Dana strona to landing page utworzony na domenie strony jemy z głową. Służy ona do kampanii po sprzedaży kursu o nazwie "Zdrowe Jelita".

Sklepy internetowe które tworze umożliwiają nie tylko sprzedaż produktu na swojej stronie. Dodatkowo pojawia się możliwość tworzenia nieograniczonej ilości landing page które "wciągają" informację o produkcie bezpośrednio z serwera co umożliwia tworzenie landingów jako mini sklepów mających pełen funkcjonal twojego sklepu www, ale w pełni utworzonych pod konkretny produkt/kampanie.

To wznosi kampanie sprzedażowe na nowy poziom!

Dojedzona

Dojedzona to marka dietetyczna Pani Larysy Hadasch.

Celem projektu było rozszerzenie możliwości marketingowo rozpoznawczych i podkreślenie wizerunku marki.

W tym celu stworzyliśmy reprezentatywną stronę internetową opierając się o styl i logo marki Pani Larysy. Strona posiada moduł blogowy, jedną formę kontaktową oraz automatyczne wyświetlanie wpisów we wskazanych miejscach i ich aktualizację. Jest zintegrowana z kontem na Instagramie Pani Larysy (użytkownik może zobaczyć posty na stronie).

Dany projekt nie tylko świetnie dopełnia komunikację samej marki i utrzymuje jej spójność, ale również pomaga uporządkować pracę właścicielki, ponieważ każda osoba interesująca się danymi usługami od razu może się zapoznać z dostępną ofertą i metodami współpracy, a także szybko i łatwo skontaktować się z Panią dietetyczką.

Taka lub podobna strona może być świetnym źródłem pozyskiwania nowych klientów (konwersji) bądź rozpoznawalności marki, przy odpowiednim ustawieniu kampanii Google Ads

Masz pomysł? Zrealizuj go!

Skontaktuj się ze mną i stwórzmy wspólnie wspaniały projekt!

Przewiń na górę