Sklep internetowy jemy z głową powstał na początku dlatego, że dietetyczka potrzebowała zautomatyzować swoją działalność.Nie musi już czekać na przelew od klienta i weryfikować płatności. Wywiady i inne niezbędne dokumenty klient dostaje automatycznie po zakupie.
Dana strona to landing page utworzony na domenie strony jemy z głową. Służy ona do kampanii po sprzedaży kursu o nazwie "Zdrowe Jelita".Sklepy internetowe które tworze umożliwiają nie tylko sprzedaż produktu na swojej stronie. Dodatkowo pojawia się możliwość tworzenia nieograniczonej ilości landing page które "wciągają" informację o produkcie bezpośrednio z serwera co umożliwia tworzenie landingów jako mini sklepów mających pełen funkcjonal twojego sklepu www, ale w pełni utworzonych pod konkretny produkt/kampanie. To wznosi kampanie sprzedażowe na nowy poziom!
Dojedzona to marka dietetyczna Pani Larysy Hadasch. Celem projektu było rozszerzenie możliwości marketingowo rozpoznawczych i podkreślenie wizerunku marki.W tym celu stworzyliśmy reprezentatywną stronę internetową opierając się o styl i logo marki Pani Larysy. Strona posiada moduł blogowy, jedną formę kontaktową oraz automatyczne wyświetlanie wpisów we wskazanych miejscach i ich aktualizację. Jest zintegrowana z kontem na Instagramie Pani Larysy (użytkownik może zobaczyć posty na stronie).Dany projekt nie tylko świetnie dopełnia komunikację samej marki i utrzymuje jej spójność, ale również pomaga uporządkować pracę właścicielki, ponieważ każda osoba interesująca się danymi usługami od razu może się zapoznać z dostępną ofertą i metodami współpracy, a także szybko i łatwo skontaktować się z Panią dietetyczką.Taka lub podobna strona może być świetnym źródłem pozyskiwania nowych klientów (konwersji) bądź rozpoznawalności marki, przy odpowiednim ustawieniu kampanii Google Ads
Poniedziałek-piątek:
09:00-18:00
Sobota:
10:00-13:00
© 2019-2024 Sky Site business. Wszelkie prawa zastrzeżone.