Indywidualne strony internetowe dla branży Dietetycznej - Case study

Sprawa dla dietetyka

Sprawa dla Dietetyka przeszła dużo metamorfoz technicznych. Zaczynając od konta na instagramie, kończąc prawie pełną automatyzacją biznesu.

Początek

Na początku, kiedy zapadłą decyzja o stworzeniu strony internetowej, miała ona rozwiązać jedynie problem ciągłych zapytań o cennik i ofertę. Jak już ma być to strona firmowa postanowiliśmy, że musi ona odzwierciedlać identyfikację wizualną firmy i w ramach stworzenia strony, stworzyliśmy też logo oraz styl firmowy (podstawy identyfikacji wizualnej).

Po pewnym czasie Aleksandra (właścicielka Sprawy dla Dietetyka) stwierdziła, że potrzebuje sklepu internetowego dla sprzedaży swoich szkoleń w przyszłości. Pomysł wydawał się spoko, ale w tam tym momencie Aleksandra zaczęła aktywnie sprzedawać swoje konsultacje online oraz współprace. Traciła masę czasu na dopilnowanie czy klient zapłacił oraz na dostarczenie mu niezbędnych do współpracy wywiadów, umówienia go na wizytę, żeby wszystkim ta godzina pasowała. Zaproponowałem dostosować jej sklep do sprzedaży konsultacji oraz współprac dietetycznych. Utworzyliśmy je w postaci produktów na sklepie z podłączeniem kalendarza rezerwacji. Przed zakupem klient samodzielnie wybierał termin spotkania, a po opłacie usługi poprzez sklep dostawał wszystkie niezbędne informacje na maila. Ola musiała tylko napisać do niego parę dni przed konsultacją i wysłać link do google meets.

W przeliczeniu, Ola średnio traciła około półtorej godziny na obsługę takiego klienta. Dzięki wprowadzeniu takiego rozwiązania, czas ten skrócił się o 90% i wynosił max 10 minut.

Duże zmiany

Nadszedł czas na rozpoczęcie sprzedaży własnych szkoleń online (webinary, e-booki, warsztaty, kursy online...). Trzeba było dokonać sporo zmian. Na początku odświeżenie całej strony pod kątem wizualnym oraz odświeżenie brandu.

Największą obawą stało się fakturowanie, ponieważ przy sprzedaży chociażby 100 webinarów trzeba to jakoś zaksięgować. Oprócz utworzenia prostego i wydajnego panelu klienta, pełniącego funkcje platformy kursowej, zintegrowałem system do wystawiania faktur bezpośrednio ze sklepem internetowym Sprawa dla Dietetyka. Dzięki takim działaniom oprócz całkowitego zautomatyzowania sprzedaży produktów elektronicznych, została zautomatyzowana księgowość całej firmy.

Sprzedaż i księgowość odbywa się całkowicie automatycznie. Co pozwala poświęcić masę dodatkowego czasu na zwiększenie sprzedaży lub na planowanie dobrej kampanii marketingowej.

Reszta dodatków, pozwalających zautomatyzować i zwiększyć sprzedaż:

W danej chwili

Po wdrożeniu danych rozwiązań, strona Sprawy dla Dietetyka nie jest po prostu sklepem online pełniącym podstawowe funkcje. Jest to narzędzie prawie w pełni automatyzujące biznes i pozwalające maksymalnie go napędzać bez ryzyka utknięcia w administracji i biurokracji. Dane rozwiązania bardzo dobrze pomagają zwiększyć sprzedaż, a dzięki automatyzacji, zwiększenie sprzedaży nie powoduje zwiększenia obowiązków wobec obsługi danych klientów, wszystko co może, dzieje się automatycznie, a przedsiębiorca może zając się swoimi ważniejszymi sprawami.

Ile to realnie kosztuje?

Cena oczywiście zależy od indywidualnego przypadku. Tworząc strony ze mną dane rozwiązanie kosztuje od 5 950 zł. Jest to średnia cena zwykłego, indywidualnie zaprojektowanego sklepu internetowego na dzień dzisiejszy. Dzięki sprawdzonym rozwiązaniom jesteśmy w stanie wyciągnąć 100% z Twojej strony internetowej i stworzyć prawdziwą machinę pozwalającą realizować Twój potencjał. Przykładowe wyceny tańszych rozwiązań sprawdzisz w zakładce Rozwiązania dla branż > Dietetyka.

Sprawdź, jak możesz wykorzystać stronę internetową w swoim biznesie.

Po wysłaniu formularza napiszę do Ciebie maila w którym przedstawię indywidualne rozwiązanie dla Twojej działalności. Będę opierał się o dane wysłanie przez Ciebie w tym formularzu. W przypadku braku jakichś informacji niezbędnych dla przedstawienia rozwiązań, wyślę zapytanie również mailem.🙂 Będę proponował rozmowę telefoniczną w celu lepszego przedstawienia informacji i odpowiedzi na ewentualne pytania.

    Imię (wymagane)

    Email (wymagane)

    Telefon (nie musisz podawać)

    Miejsce na Twoje pytania. Opisz wkrótce swoją sytuacje. Jakie problemy chcesz rozwiązać?